15 Μαρ 2012

LONG BEACH HOTEL IN MAURITIUS

TO LONG BEACH HOTEL ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΚΤΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ.  Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ TOY ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Η  INTERIOR DESIGNER ΚΕΙΤΗ ΜΕHNER ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΘΑΛΛΑΣΙΟ ΣΠΙΤΙ ΝΤΥΜΕΝΟ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ ΜΕ ΞΥΛΟ ΜΕ ΜΙΑ ΓΚΡΙΖΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΕΤΡΑΣ.  

ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ.  ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AQUA, ΤΟ CHARTREUSE ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΛΛΙ.  ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ.  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ ΤΟΝΟΙ, ΦΥΣΙΚΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΗ ΞΥΛΕΙΑ.   ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.  ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΑΛΗΝΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ . ΤΟ ΘΕΡΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΚΡΗΣΦΥΓΕΤΟ ΕΝΩ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΝΑ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ CASUAL ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.


Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΞΥΛΙΝΑ ΔΟΚΑΡΙΑ.  ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΝΕΜΟΘΡΑΥΣΤΕΣ ΠΟΥ AΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ  ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ. 


ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΜΑΖΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΚΡΙ ΜΠΕΖ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΦΡΕΣΚΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ LOBBY .ΟΙ ΜΠΛΕ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΝΟΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.




ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ RATTAN ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΙΑ.


ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΟΥ LONG BEACH MAURITIUS HOTEL ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΦΡΗ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ  ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΑ ΡΙΓΕ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΕ ΜΠΛΕ-ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ.


Η COUNTRY CHIC ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΡΑΜΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΧΑΛΑΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΛΑΧΑΝΙ  ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΤΟΥ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ.  ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΗ.  ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΞΥΛΟ  ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ.  ΤΕΛΟΣ Η ΔΙΑΦΑΝΗΣ ΑΕΡΙΝΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΒΟΗΘΟΝΤΑΣ Ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.

 

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ  ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ, ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΡ. Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΙΣ ΤΡΟΠΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΠΑΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΕΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ  ΜΟΡΦΕΣ, ΤΟΠΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ.  ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΟΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΘΕΡΕΤΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΤΡΟΠΙΚΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ.
 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ INTERIOR DESIGNER : http://www.keith.co.za ,   
CONTEMBORIST    
KAI ΣΤΟ SITE TOY ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ:http://www.longbeachmauritius.com/
                                                           

13 Μαρ 2012

DIY ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙΣΤΙΚΟ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟ

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΕΝΑ COLOR-FULL DIY PROJECT ΣΤΟ ΤΕΝΕΣΣΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ LONDON (2 ΕΤΩΝ) ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΕΝΑ DIY ΧΩΡΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ME ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΛΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ 'Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.  Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΚΟΡΙΣΤΙΣΤΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ.
ΤΟΛΜΗΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΜΟΤΙΒΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ... ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ GLAMOUR.


ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΠΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1930.  ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ $30.  Η ΒΑΦΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΕ ΕΝΤΟΝΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝΕΙ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ ΤΟΙΧΟΥ.


ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΠΩΛΕΙΟ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.  ΒΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΣΤΑΡΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.  ΟΙ ΦΟΥΞΙΑ ΡΟΜΒΟΙ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΜΕ  ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΗΣ ΚΟΥΤΡΙΝΑΣ.


"ΕΙΣΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΟΥ",  "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ" ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΟΣΜΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ. ΕΙΝΑΙ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΟΛΛΗ  ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ LONDON

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΘΑΛΛΑΣΙ ΦΟΥΞΙΑ-ΚΛΑΔΙΑ,ΠΟΥΑ ΜΑΥΡΟΑΣΠΡΑ ΜΟΤΙΒΑ ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΘΗΚΗ ΜΕ ΒΟΛΑΝ.


ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΚΟΡΔΕΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗ, ΒΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΣΠΡΕΙ ΤΡΙΑ ΚΛΟΥΒΙΑ.  ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΥΑ ΦΙΟΓΚΟΙ ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ.  ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΑΦΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΠΑΖΑΡΙ.  ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΤΟΛΜΗΡΗ ΜΑΤΙΑ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΩΝΙΑ, ΚΡΑΤΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΓΚΑΛΕΡΙ ΤΟΙΧΟ.


ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΗΤΑΝ $1100ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ.ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΠΑΛΙΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΑΣ.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ PROJECT ΤΗΣ LONDON :http://projectnursery.com/projects/londons-big-girl-room-2/

11 Μαρ 2012

ΟΔΗΓΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ - ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ....ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑ Η' ΓΚΑΡΝΑΡΟΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΓΙΚΗ.  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ  ΤΟΥ  ΣΥΖΥΓΙΚΟΥ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ ΥΠΟΨΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ .
 

1.  ΚΡΕΜΑΣΤΑ ΡΟΥΧΑ
ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΡΙΝ ΣΧΕΔΙΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ.  ΤΑ ΧΩΡΙΖΩ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.  ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΨΟΣ 1.60 ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΤΕΡΟ.  ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΩ ΚΑΘΕ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΤΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ.  ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ  ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΑΛΛΑ Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

ΤΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. 
ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΡΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ.  ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΜΑΔΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΩΣ ΕΞΗΣ:
  • ΑΝΔΡΑΣ:
               Α'.  ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΠΛΟΥΖΕΣ
               Β'.   ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΦΑΝ
               Γ'.   ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ
  • ΓΥΝΑΙΚΑ:
              Α'.  ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΟΥΣΤΕΣ
              Β'.   ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ -ΣΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΦΑΝ
              Γ'.   ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΜΙΠΑΛΤΟ
              Δ'.   ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ, ΤΑ ΠΑΛΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ  ΜΑΚΡΙΕΣ ΖΑΚΕΤΕΣ
              Ε'.   ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ
                       

ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ.  Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΟΥΝ ΔΙΠΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ.  ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΟΘΗΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 'Η ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΠΛΟΠΟΙΟ.  Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΥΨΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ  ΚΡΕΜΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΤΣΑΚΙΣΗ.  ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΥΛΑΠΑΣ.



 
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΣ ΑΠΟ 2.60 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΑΝΣΕΡ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΟ koudounasonline.gr


 2.  ΔΙΠΛΩΜΕΝΑ ΡΟΥΧΑ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΕΝΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΡΑΦΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 30-35CM. ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΟΙΒΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑΣ.ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΠΛΑ.

 3.  ΣΥΡΤΑΡΙΑ.

Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΩΝ 15ΕΚ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

      Α. ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ
      Β. ΦΑΝΕΛΑΚΙΑ
      Γ.  ΚΑΛΤΣΕΣ+ΚΑΛΣΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
      Δ. ΠΙΤΖΑΜΕΣ+ΝΥΚΤΙΚΑ.

ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ 100%....ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ" ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ - ΕΠΙΠΛΟΠΟΙΟΥΣ.


ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ PLEXIGLASS
 4. ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΑ.

ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΑ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ.  ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ.

Α'. ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΒΑΘΟΣ 60 ΕΚ. ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ 80-90 ΕΚ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΥΡΤΑΡΙΑ.  ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΟΠΟ.  ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΡΑΦΙΑ ΜΕ ΥΨΟΣ 25-30ΕΚ. ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΡΑΦΙΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΩΝ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΥΜΕΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΔΙΑΦΑΝΗ ΚΟΥΤΙΑ.






Β'. ΜΕ ΒΑΘΟΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ 60 ΕΚ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΠΛΑΤΟΣ 35-40 ΕΚ.ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΟΠΟΥ ΣΥΡΟΝΤΑΙ ΕΞΩ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΦΙΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΡΟΦΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.



Γ'. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΘΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 30-35 ΕΚ.ΤΟΤΕ ΤΑ ΡΑΦΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΠΤΙΚΗ.




5.  ΑΞΕΣΟΥΑΡ.

ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΟΠΩΣ ΚΑΣΚΟΛ, ΦΟΥΛΑΡΙΑ, ΖΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ.  ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ.


ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΩ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ. ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ...



ΣΩΛΗΝΑΣ ΚΡΕΜΑΣΗΣ ΡΟΥΧΩΝ, ΜΕ ΦΩΤΟΚΥΤΤΑΡΟ Ή ΔΙΑΚΟΠΤΗ Ή ΚΟΡΔΟΝΑΚΙ.